13 augusti 2014

Ett kliv framåt

Känns riktigt skoj att ha återuppväckt bloggen igen! Nu ska jag försöka göra det lite oftare. Tack för era synpunkter angående vad ni vill se mera av. Köket är definitivt något som jag ska visa mera av, även om det egentligen bara är halvfärdigt ännu.. Mer om det en annan gång. Mycket har som sagt hänt här. Ni som följer mig på Instagram vet ju en del.

Utsidan av vårt hus har jag inte visat många gånger. Just nu syns knappt huset.. Idag då jag kom hem från jobbet hade ställningar vuxit upp efter nattens åskstorm. Så nu känns det nästan som att det kommer att gå framåt lite fortare! Det har ju varit så varmt i sommar också så vi har inte orkat göra så mycket.. Och lite ledigt måste man ju ha ibland också.. Nu hoppas vi på en lång och varm höst så att vi kanske får färdigt åtminstone halva huset (den sidan som syns framifrån) innan vintern kommer.

Så här ser det alltså ut i dagsläget. Taket har jag visst inte heller visat. Vi är mycket nöjda med det och bara fasaden också blir klar så kommer huset att se så nytt och fräscht ut! Det ska ju bli grått med vita knutar och liggande/stående/liggande panel.

IMG_4824IMG_4835

Det var allt för denna gång! Bara vi fått lite ätbart i oss så ska jag gå ner i syrummet och börja fundera på lite bebispresenter. Inte mindre än två bebisar har fötts det två senaste dygnen i bekantskapskretsen. Och fler lär det ska bli, åtminstone fem till kommer att komma till världen ännu i år. Härligt!

Kram, Lotta

1 kommentar:

Ninette sa...

Grått med vita knutar låter jätteläckert! Gällande din fråga i förra inlägget så är jag typ allätare, tycker du fick bra förslag på inlägg! köket, inredning, fortsätt i samma stil typ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...