29 juni 2013

Midsommaren

Hoppsan så tiden går! Och hoppsan så dålig jag är på att blogga och ännu mera hoppsan (och ursäkta) att jag kanske inte har svarat på era kommentarer..

Just nu är det förberedelser för kalas som gäller. Imorgon smäller det, då ska Theos 2-års dag firas med våra vänner :-) Och så förundrar vi oss över vädret. Ena dagen storknar man, andra fryser man..

Och så har vi börjat måla lite smått på huset också. Och så börjar det dra ihop sig för bröllop! Om en vecka smäller det ännu mera på andra sidan viken! Väntar såå på den dagen!

Men vi firade visst en riktig trevlig midsommar för en vecka sen ungefär. Här kommer lite bilder därifrån. Vi var faktiskt mycket gladare än vad vi ser ut på bilderna :-)

IMG_0345 IMG_0357 IMG_0363 IMG_0362 IMG_0372 IMG_0370 IMG_0375 IMG_0368IMG_0378 IMG_0379

Ha det bra!

Kram, Lotta

2 kommentarer:

Livingroom sa...

Härliga bilder. Grattis till T ännu! Tänk vad fort tiden går, just föddes han ju(du var ju höggravid då vi träffades..). Verkar bli en superfin dag idag så jag skall njuta av min första semesterdag..(fast jag hade tänkt städa..). Kram!

Kamomilla sa...

Ja, ni ser onekligen lite allvarliga ut! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...