27 september 2006

Jag är så lycklig!

Jag måste bara konstatera att jag nog är så lycklig! Och har det så bra, och är så tacksam för allt! Jag har en man som jag älskar, den bästa familjen man kan ha, härliga vänner och ett jobb som jag trivs med! Vi har just blivit husägare vi är friska och allting är bara så bra! Det känns så skönt bara att det är så!

Vi var nu i måndags och skrev under papprena för huset, så nu är vi då stolta ägare till ett egnahemshus. Gården heter föresten Oravisto. Vi har hållit på och planerat hur vi skall inreda allt och det är så kul att planera! Hoppas att det kommer att vara lika roligt att göra all renovering också.. men jag tror nog det, för vi gillar ju sånt!

Vi är rätt överrens om att det är neutrala färger som skall vara den gemensamma nämnaren i hela inredningen. Trä, vitt, brunt, grått och beige. Det lönar sig nog att göra väggar i sådana färger, det är så mycket lättare att med inredningsdetaljer, tyger och sånt, ändra på färger. Skulle vi har flyttat för två år sen, skulle en vägg i vardagsrummet ha blivit röd. Nu har vi ändrat våra planer och ena vardagsrumsväggen skall antagligen bli "mocca". (Sån där latte färg ungefär..) Så har vi köpt en brun soffa och ett ekbord till matsalen. Jag kan inte vänta på att flytta dit!!! Nå, det är idag bara 25 dagar kvar..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...