10 december 2006

Trist...

allting känns så trist just nu.. jag sitter ensam hemma i vårt stora (och efter miljoner års renovering säkert) fina hus. Här är dammigt och skitit och råddigt... jag har en massa att göra, men det känns som om jag bara går omkring och lyfter på saker hela tiden...och flyttar dom.. jag vill att peter skall vara här och ge mig inspiration och styrka, så att vi kan göra det här tillsammans! jag känner mig så uttråkad.. och ingenting har jag i kylskåpet heller.. borde kanske gå och handla, så får jag samtidigt lite frisk luft-kanske det känns bättre sen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen söta söta syster Lotta! Det här lät ju jätte sorgsamt...men hoppas att d känns bra nu i alla fall :D Du e så söt å fin å har ett så fint å underbart hem med Peter :D
Tack för den mysiga julhelgen, allting var så bra å kul!
Älskar dig! Puss//*P*

Vecka - Vecka sa...

Jo, var lite deppad då.. Men nu känns det mycket bättre! Tack för julen! Kram systran!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...