03 januari 2007

Ensam igen

Imorse åkte Peter på jobb igen. Efter tre veckor semester. Så nu e jag ensam i stora huset igen! Nå, vänjer mig snart! Som tur är så har jag hittat mitt datorintresse igen efter all flyttning och allt julfirande! Har lite uppdaterat på hemsidan och ändrat utseende på den med.

Det nya året har inte börjat speciellt bra kan jag bara säga... no comments.. fast allt tråkigt för väl någonting bra med sig, får man hoppas...

Idag tänker jag bara sitta och stirra på skärmen, se påCSI och ta det lugnt. Ja, så borde jag beställa utrustning till fotoschablonsfunderingen till jobbet också.. men det borde inte vara så invecklat.

Imorgon har jag klubb igen. Har nu inte riktigt funderat vad vi ska göra där, men jag tror att vi skall planera våren lite. Så ska jag meddela att det får vara slut på datorsittandet på klubben fr.o.m nu! Det har spårat ut helt enkelt! (Det blir en lång dag imorgon, för jag ska också vara med B mellan jobbet och klubben....)

På fredagen skall jag till ÅST och se på FN Inspektören. Det är premiär, och jag blir på festen efteråt som Lauras gäst! Ska bli kul att leka lite "åst:are" igen!

Resten av helgen är rätt oplanerad för min del. Kanske spacklar jag väggarna i wc:n.. vi har planer på att kakla och sätta panel nästa vecka, då Peter kommit hem från jobbet igen.

Nu ska ja gå och gräva i kylskåpet och se om där finns några matrester som man kan äta..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...