25 augusti 2008

Ny vecka! Förvaring till badrummet.

Jag måste säga att jag är riktigt stolt över hur jag lyckades få till tre kolumner här på sidan! Jag har aldrig riktigt fattat mig på html koder förut, så det var lite pilligt, men det lyckades! Så nu får man plats med så mycket mera här på sidan! Ni var några som undrade hur det går till. På den här sidan kan du läsa hur man gör!

Ny vecka igen! Ungefär så här ser programmet för den här veckan ut:

Måndag: Den nya diskmaskinen kommer! Petra inleder sina studier  vid Åbo Akademi

Tisdag: Vi åker till Åbo och går till Fpa för att ta reda på om min kommande vårdledighet. Peter stannar och firar sin födelsedag med kompisarna.

Onsdag: Maria och Simon kommer till oss!

Torsdag: Peter åker på jobb, Simon tillbaka till Sverige. Maria stannar hos oss och Petra kommer också! Så det blir lite systermys!

Fredag: Mamma och pappa kommer och hämtar Maria, och de åker till Vasa.

Lördag: Åker ev. till Åbo och hälsar på Petra lördag eller söndag

Söndag: Samma som ovan.

För en tid sen fixade jag till en liten hylla med lådor som jag nu har i badrummet för örhängen och hårband och sånt. I förra swapen på Vita gåvor, hade Hem och Lyckas Mia fått en påse där man skulle förvara hårpynt. Tyckte att det var ett så roligt ord, så en av mina lådor innehåller sånt.

IMG_3193 

IMG_3197

IMG_3198

Ha en skön vecka!

17 kommentarer:

Vackrare vardag sa...

Den var jättesnygg! Gillar fonten också, eller har du målat direkt på frihand? Är det en IKEA-förvaring, eller nåt annat?

Hem och Lycka sa...

Vad fin, vilken bra idé du fick från min hårpyntpåse ;-)

Och layouten på bloggen blev kanonfin! Skönt att ha en sån bra mall för att byta, det hade inte jag tyvärr så det var lite meck innan jag fick till det. kram!

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Vilken fin förvaring!!! //Linda

Ellas Inspiration sa...

Så fint det blev!!

Kram Karin

karofina sa...

oj vilken fullspäckad vecka!! att du orkar! jag behöver min egentid emellanåt :)

snygg förvaring, skulle oxå behöva några stycken med tanke på stors E:s laddningar här hemma som är typ överallt... ;)

kram!

www.missfixtrix.com sa...

Superfint. Imponerad av skriften

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint du har gjort. Blev jättefint med din text. Kul med lite systermys. Saknar att jag inte har några syskon. Blev jättebra med tre rader.

Kram Ullis

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Söt byrå:)

Låter som du får en händelserik och supermysig vecka!

Kram Annica

Charlotte Tollstén sa...

Jättesöt byrå!

Anonym sa...

Åh vad du pysslar och fixar. Det blir såå fint.

Sovrummet ditt är jättemysigt

Kram Lena

Katta sa...

Har inte hunnit med så mycket att titta på bloggar senaste dagarna så här har jag missat en massa fint. Fint ni har det i sovrummet, så fint med klänningarna som hänger framme.Vilken fin låda du gjort till dina saker, så skulle jag med behöva göra har det lite väl oorganiserat bitvis här hemma.Ha det så bra i veckan, kram Katta

Living by Milla sa...

Vad snyggt det blev på bloggen-imponerad!

Vilken bra idé-älskar text på saker.

kram Camilla

Levindas Värld sa...

Men vilken fiffig och fin låda du har skapat!!

Ja visst är det väl roligt att få flytta om möbler i hemmet emellanåt, det blir sån skillnad :)

kram!

A home far away sa...

Det lilla skåpet var jättefint vad duktig du är att skriva, så fint!
Vilken vecka fullt med grejer och lite mys:_

Nu måste jag kolla in detta du skrev om 3 kolumner, det trodde jag att jag hade, måste undersökas:-

Kram
Gunilla

A home far away sa...

Hihi, där fick jag vilken koll jag har på min egen blogg, var ju bara tvungen att hoppa tillbaks o kolla min egen blogg o minsann 2 kolumner, tack för tipset, är det bra med 3 kolumner?

Gunilla

Backstitch sa...

Hej igen Lotta

Kollade på dina pynt lådor. De var fina, verkligt fina. Jag hade själv den fonten nedladdad på min förra dator som pajade i juni och nu har jag glömt vad den hette. Kan du kanske hjälpa mig med vad den heter, om du har text typen från datorn alltså.
Ja och vi syns väl snart i Mosters :)
Kram, Moster

Vitt är vackert sa...

Hej!

Vilken fin och smart förvaring!!
Såå fint du har det!
Härlig blogg! Måste kolla vidare!

Ha det bra!

Kram Ellinor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...