07 december 2008

Hemma igen!

Först och främst vill jag tacka alla ni som deltagit i tävlingen! Vinnaren kommer jag att dra ikväll och resultatet kommer imorgon! Tävlingen pågår tillkl.20.00, finsk tid ikväll!
 
Idag kom vi hem, jag och Max. Alltså hem-hem! Vi har varit i Ekenäs en par dagar! Resan var jätte lyckad! Speciellt varmt var det inte, men det var nu så här i efterhand lika skönt.. några grader varmare hade det ändå kunnat vara.. Jag orkar inte berätta allt - bilderna får berätta det mesta. Men jag kan berätta att vi har ätit billigt och gott, träffat gästvänliga människor, fått privateguide, gått på marknad och upplevt härliga dofter, ljud och färger! Gått i butiker, hittat underbara inredningsgrejer, men bara köpt lite.. haft det lugnt och skönt, läst, solat och gått på en två timmars berbermassage! En genomlyckad semester med andra ord!
 
Nu är det bara att börja förbereda inför julen! Ha en trevlig stund med min slideshow!
 

9 kommentarer:

Unknown sa...

Välkomna hem!!

Ni verkar ha haft en hel-ljuvlig semester av bilderna att dömma : )

Vi åker iväg snart, ja inom två timmar åker vi hemifrån. Sen stannar vi bort till 20 januari. Resan går till Hua Hin Thailand. Det är jag och barnen som åker iväg idag, mina föräldrar är rean där sedan en månad tillbaka.

Ha de så bra!

Villa Carl Larsson sa...

Vad härligt det ser ut och välkommen hem. Bilder säger ju mer än tusen ord.. :)

Kram

Frida sa...

Välkommen hem! Ni verka ha haft en bra resa. Skönt att komma i från vintermörkret lite.
Hoppas du får en bra vecka!
Kram Frida

Ullis/Leva på landet sa...

Välkommen hem! Så mysigt ni ser ut att ha haft det. Verkar ju ha varit tillräckligt varmt ändå.

Ha en bra andra advent!
Kram Ullis

Nettan sa...

Välkomna hem till kylan igen !
Underbara fotan, ser ut som om ni haft det riktigt skönt =0)

Kram Nettan

A home far away sa...

Välkommen hem! Visst är det skönt att resa bort men det är lika härligt att komma hem igen:-

Kram Gunilla

Lallis - liv och leverne sa...

Härligt och välkomna hem:)
Ha nu en fin vecka.
Kram Lallis

Katta sa...

Välkommen hem! Alltså jag blir ju helt hänförd! Vilka underbara bilder.De skulle du ju kunna sälja till nån researrangör. Nu bara måste jag dit. Vart i Marocco var ni egentligen? Gissa om jag blir shoppingsugen nu. Kram Katta

♥ Fyra årstider sa...

Å vad härligt...sitter här och drömmer.
Kram Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...