08 mars 2009

Glad kvinnodag alla kvinnor!

Blev inget av våra veckoslutsplaner, då både jag och Max hostar och snorar för fullt fortfarande.. Igår var vi bjudna till M och G och idag skulle jag ha åkt med samma personer som vi var till botaniska trädgården med, till ett museum och sett på en utställning, och efter det var vi på väg hem till en i gruppen för att kanske pyssla med något smått.. Men eftersom huvudet ännu känns tungt, och jag gärna skulle orka gå på jobb imorgon, så stannar jag hemma och vilar..

024

Fick en bukett vita fair trade rosor av min snälla man igår! För idag är det internationella kvinnodagen! Så jag skickar lite rosor till er alla härliga kvinnor, kända som okända därute!

025

Ännu är det några timmar kvar att delta i utlottningen av mina vimplar! Om du inte ännu hunnit delta, kan du göra det här.

Jag drar vinnaren ikväll (tänkte köra med nummersystemet.. den första kommentaren får nummer ett o.s.v.) och meddelar vinnaren direkt, ni andra får vänta tills imorgon kväll!

Trots att jag har varit förkyld, så har jag ändå orkat sy lite. Det är inte så ansträngande, och jag får energi av att göra det jag tycker så mycket om! Ska försöka få det jag sytt färdigt och fotograferat idag, så håll utkik på inspiration M sidan!

Ta hand om er nu alla kvinnor!

7 kommentarer:

Emilie sa...

Vilka jätte vackra rosor! Krya på dig!
Kram Em

Vackrare vardag sa...

Skickar krya-på-dig-kramar norrifrån och hoppas du blir i skick för att orka på jobb i morgon!

Härliga rosor!

Inspiration i vitt sa...

Hej Lotta , vilken goo man du har, rosorna är helt otroligt vackra.Ha missat din fina tävling totalt men jag kanske har tur ändå, vimplarna är så fina.
Kram/Ingela.

Villa Carl Larsson sa...

Detsamma till dig och vilka otroligt vackra rosor. Varit så mycket tulpaner på sistonde. Roligt att du visar så fina vita rosor :)

Kram Josefin

♥ Fyra årstider sa...

Vilka härliga rosor..Grattis till oss.
Kram Lotta

Anonym sa...

Vilka otroligt vackra bilder!
Krya op dig!

Mitt vita staket sa...

Hej...så underbara rosor...vilken man..:)..Har missat din tävling men jättefin vimpel...Ha en bra vecka...Kram Sussie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...