19 december 2010

4:e advent!

Tack ni snälla för gratulationerna! Och känns som att jag nu äntligen kommit över den första trötta tiden. Och med mindre än en vecka kvar till jul så känns allting riktigt bra! Förutom ryggen då.. Anstränger jag mig lite heller och böjer mig mycket framåt och lyfter så kan jag knappt gå.. Foglossning är det väl. Men brukar gå om med lite vila.

Idag tände vi det sista ljuset i adventsljusstaken! Mamma och pappa kom hit en sväng med julgran från landet och deras julklappar, som får vänta i bastun några dagar! Har en del julklappar att packa själv ännu, tror det får bli ikväll! Ska lägga Max tidigt. Vardag imorgon igen. Tre dagar jobb kvar, sen en vecka ledigt! Skönt!

IMG_0021

Pelargonerna är i vintervila vid det kalla fönstret.. fungerar säkert helt okej..

Fick också lite uppstädat på glasverandan medan Max lekte i snön, lite skräp bortfört. Lite pulka åkte vi ju också såklart! Klagar ju på hela tiden att vi har lite kyligt inne och att vårt värmesystem kanske inte riktigt fungerar som det ska, men nog är det ju roligt att det är snö ute.

4 kommentarer:

Kamomilla sa...

Foglossning är jobbigt.Hoppas du får må bra i fortsättningen!

Livet på Sjögård sa...

Nej men va ljuvligt! Jättestort grattis såhär i efterskott till den finfina nyheten :)

Galleri MochB sa...

Har helt missat föregående inlägg! Grattis, så roligt :O) Var på min systerdotters dop förra söndan och de är så ljuvliga de där små underverken. Mina börjar ju bli så stora som man knappt minns att de varit små ;O)
Sköt om dej!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga nyheter du kommer med! Jag får gratulera!!

Stor kram Annica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...