19 januari 2012

Packit–Faster Alice

IMG_7728

Jag fick också paket igår fast det inte var min födelsedag. Min vinst från Packit – Faster Alice hade kommit och man blev ju bara så hiskeligt glad då man öppnade paketet! Fick lust på polkagrisar och pistageglass. Lyckans den som har födelsedag till näst och ska få en present av mig! Klämmorna har jag en idé för till det kommande syrummet.

IMG_7765

För om någon missat det så ska vi sätta igång med renovering här inom kort. En vägg till köket ska upp och en vägg som skiljer av matsal och vardagsrum ska också byggas. Där har vi tänkt att vi föräldrar ska ha vårt sovrum sen då barnen är stora nog att sova ensamma uppe. (Om vi någonsin kommer så långt och bor kvar här då ännu..) Men innan det blir ett sovrum så kommer det att vara mitt syrum. Är så förväntansfull och tänker att jag kommer att bli så produktiv. Och så kan man ju inspireras av andras fina syrum. Kommer ju att bli några kvadratmeter mera än vad jag har nu. Ljusare, varmare och lättare att vara där med barnen. För vi har nog snart en krypare här i huset.

Snart kommer pappan hem. Inte en sekund försent. (Vilket kanske också innebär att bloggandet kanske saktar upp farten en aning för en vecka)  Igår kväll kändes det nog verkligen att man varit ensam med barnen en vecka igen. Min stubin blir bara kortare och kortare.

Ha en bra dag!

Kram, Lotta

3 kommentarer:

alegni sa...

det kommer såna härliga och färggranna paket när man beställer något från packit!
skönt att du får lite avslastning nu!
kram

FORMELLE DESIGN sa...

Vilket fint paket, blir man alltid glad av att få.

Må så gott!

//Johanna

Livet på Vestergård sa...

Härligt paket du fick!
Så roligt att få större utrymme för dina syprojekt.
Kram Kicki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...