08 januari 2013

Bland molnen

Jag hänger ju en del på Instagram nuförtiden.. Det går så fort och enkelt och är ganska kravlöst. Inte så stylat. Så bjuder på en bild därifrån med bild på ett litet projekt jag satte igång med nu.Blev så inspirerad av en jag följer där, så kopierade rakt av. Nästan iallafall.. Men hon var bara glad : – )

429096_10151417763316613_1259564645_n

Här har jag inte målat molnen ännu, utan bara satt upp pappersmallar för att se  var jag ska placera dom. Sen ska det upp en hylla vid nedre kanten av det högre molnet, kanske också på det nedre sen senare. En liten hylla alltså. Blir så fint och skojigt i Theos hörn! Här har varit så kalt och trist tidigare..

Innan vi köpte hus sa vi länge att “sen då vi köper hus så ska vi måla en vägg röd”. Sen kom den vita perioden och det kändes som en GALEN idé. Och nu är vi här igen. : – ) Lustigt. Men nu vill jag ha mera färg.

Så färg köpte jag igår. Men det är ju ingen sak. Har en liten plan för färgen som blev över också. Annars har jag bara köpt mat. Blivit sugen på lite tyg, men konstaterat att jag har så mycket så mycket..

Nu står Max och hoppar här bredvid och säger att han ska skriva viktiga ord. Så han måste väl få göra det då..

Kram, Lotta

2 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Jättefint tycker jag!

Smått och gott hos Lina sa...

Kul idé!
Läste du artikeln i hesari om instagram? Om det stämmer är det väl bäst att passa upp. Och hesari är ju en rätt pålitlig tidning.

Ha det bra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...