17 januari 2013

Recept på en lyckad dag

Idag hade vi besök av moster Petra och mormor. Det var ett riktigt trevligt besök, och kändes så där som det skulle kännas om man bodde lite närmare och kunde åka på eftermiddagskaffe till varandra. För dom stannade bara några timmar och firade Max en stund. Och imorgon blir vår lille kille fem år!

IMG_5541

Solen sken in i köket, men vi tände ljusen ändå.

IMG_5527

Max fick tjuvstarta firandet idag med paket från gästerna.

IMG_5538

Nöjd med presenterna, men bäst var ändå Finn Mcmissile i i”ivägskjutbar” version..

IMG_5562

Bruna Petra (nyss hemkommen från Thailand) hjälpte mig att baka inför födelsedagsfirandet.

IMG_5544

Mamma hade fyndat ett par fina filtstövlar på loppis till mig! (för hon får gå på loppis fast inte jag får det)

Har inte tagit dom av mig sen jag provade dom. Går bra att ha som tofflor inomhus också.

IMG_5575

Lchf-muffinsarna blev jättegoda! (Vi bakade nog andra muffinsar också)

IMG_5578

Och Theo var ganska snorig och eländig, men söt ändå.

Imorgon ska vi fira Max!

Kram, Lotta

2 kommentarer:

Kamomilla sa...

Låter som en riktigt mysig dag! (Inte snuvan då, men det andra!)

Petra sa...

Det var jättefin dag, mysigt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...