05 juli 2015

Theos kalas!

Så var det färdigt kalasat för den här gången! Vädret visade sig verkligen från sin bästa sida och det blev ett riktigt trevligt kalas än en gång. Vi skippade tårtan och gjorde en kexborg istället. Lite pappersvimplar som dekorationer, dukar på diverse bord och det blev riktigt festligt och mysigt. Vi dukade upp vid växthuset där det var skugga vid kalastiden och gästerna kom med fina presenter som vi såklart tackar så mycket för!

IMG_7981IMG_8009IMG_7988IMG_7995IMG_7996IMG_8000IMG_8010

Vimplarna fick hänga kvar en stund också efter att gästerna gått. Går säkert bra att återanvända ännu på flera kalas. Nu har det nog blivit lite överdrivet med godsaker under den senaste veckan, så nu känner min kropp att det får bli lite mindre kolhydrater en tid framöver igen.. Imorgon inleder jag den första hela semesterveckan med att gå på synkontroll. Ska få nya glasögon! Sen har jag lite syarbeten som jag borde fixa, och sen ska jag försöka komma ut på länk eller iallafall på en promenad. Och annars bara njuta av att vara ledig.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...