11 augusti 2015

Jag flyttar!

Nu har det blivit dags att vända blad, öppna ett nytt fönster, dra vidare. De flesta finlandssvenska bloggare är säkert redan bekanta med  nyhetssajten Sevendays. För ett tag sedan såg jag att de också börjat samarbeta med ÅU och nu sökte bloggar i Åbotrakten, så jag tvekade inte länge innan jag kontaktade Linn. Under sommaren går ju allting oftare lite långsammare framåt, så har tagit ett tag att komma igång, men fr.o.m nu hittar ni mig här. Hoppas gamla läsare hänger med och hoppas på många nya läsare också såklart.  Jag ville starta någonting helt nytt så bloggen har också bytt namn. Nu heter min blogg PUSSEL men  jag kommer nog att fortsätta blogga helt som förut om vårt vardagspussel kryddat med renovering, inredning och familjeliv.

Häng med!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...