10 augusti 2006

Feber...

Tro det eller ej, men jag ligger hemma i feber.. Det är nog ingen vanlig flunssa det är fråga om inte.. börja känna mig dålig på tisdag kväll. Jag var jätte trött och lade mig tidigt. Igår svettades jag hela dagen, och mätte febern, och märkte att jag hade det. Idag är jag hemma från jobbet. Jag tog en värktablett för någon timme sedan, var i duchen, och nu svettas jag som en lite gris igen.. suck! Jag har fått för mig att det är mina visdomständer (som för övrigt gör jätte ont) som har någon infektion, att det är därför jag har feber.. men vet ej.. om jag inte alls är bättre imorgon, så måste jag väl gå till läkaren.
Det är också så komplicerat det här med jobbet, har ringt en massa samtal idag och skickat en massa meddedlanden för att få det fixat.. jobbigt!
Peter kom iallafall hem igår, så han får pyssla om mig! Han är just nu i butiken och handlar mat.
Nu skall jag fortsätta svettas!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...