12 augusti 2006

Nielurisatulehdus...

...påstår dom att jag har.. det är väl någonting i stil med angina det.. blä! Var till jouren igår (då jag faktiskt trodde att jag skulle bli bättre på dagen) och satt där någon timme på kvällen. Äter nu antibiotika. Skulle det helst vara bara halsen som gör ont (den är faktiskt inte så hemskt sjuk) men det är tandköttet som är värst, för varje gång jag öppnar munnen så känns det som om någonting skulle rivas sönder (låter grymt...) har mycket svårt att äta kan jag säga..
Nå, hoppas att meducinen hjälper något..
Vi följer ändå planerna och åker till landet som vi tänkt. Jag mår i övrigt helt bra, lite trött kanske, förutom att jag inte kan äta normalt.. Trevlig grillmiddag det blir ikväll.. Får väl mosa maten åt mig..
Nu ska vi väl börja laga oss i ordning, och åka iväg sen. Nina och Seba skall också kanske komma med oss. Ända är bara att vi skall fara på teater i morgon, i Karis, efter att vi har hälsat på Pia i Hangö. Sen kör vi tillbaka henne efter teatern, så det kan bli lite sent om de åker tillbaka med oss, men vi får se!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...