13 augusti 2006

Aj aj...

...det gör så ont i munnen och jag kan inte äta ordentligt! De blåsor och fläckar som borde vara i halsen, är istället på insidan av kinderna och precis vid tänderna och tandköttet. Det gör så sakelis ont! Jag ska till läkare imorgon och visa upp mig igen, och få lite sjukledigt.. Det är faktiskt jätte jobbigt det här..

Planerna blev lite ändrade också. Vi for nog iväg till landet och hade det rätt skönt där! Vi grillade, jag åt mosad potatis, så körde jag lite bil, det var kul! Jag ska nog börja ta körkort snart på riktigt! Vi körde omkring på några småvägar utan trafik.

Sedan gick vi i bastun och det var skönt det med. Jag somnade ganska tidigt, och har drömt en massa konstigheter.. det sista jag drömde innan jag vaknade i morse, var att jag hade fullt med getingar i ansiktet! blää!

Ja, ändrade planer, Nina och Seba kom int sen heller med oss, för vi trodde ju att vi sku komma så sent hem, då vi sku fara på teater i Karis. Men det blev lite ändrade planer.. vi for till Hangö och hämta Pia istället, och nu är hon och Peter här i Åbo och ser på teater, Spelman på taket, här. Det blev nu så.. orkar inte förklara.

Jag har bara legat och slöat (för jag orkar inte göra någonting annat) tittat på Billy Elliot, Alfons Åberg och Vi på Saltkråkan (allt kom i tv:n) Får ha väckning imorgon och ringa och beställa läkartid det första jag gör imorgon.. blä, tycker inte om sånt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...