15 augusti 2006

Suck...


Började äta antibiotika helt i onödan.. int var det det jag hade.. vet inte ännu heller vad jag har. Var till läkare igår, dom tog blodprov och andra prover. Läkaren sa att det ser ut som en svampinfektion (var i världen har jag fått en sån ifrån???) så nu måste jag sätta ett äckligt gel i munnen fyra gånger dagligen.. och hålla det där så länge jag kan och sedan svälja det.. superäckligt! Imorgon får jag resultaten av proven. Jag är sjukledig i morgon änny, men det här verkar hjälpa! Det tar inte lika ont i munnen idag som det gjorde igår.

Så mycket annat nytt har inte hänt.. känner mig lite deprimerad för alla sjukdomar.. och Peter far på jobb imorgon.. tråkigt.. han är nu och för bilen på service, för att han skall kunna besikta den sen.. det kommer att bli dyrt.. blä..

Nu ska jag göra någonting roligt.. men jag känner mig som roboten Marvin, i Liftarens guide till galaxen (vi har sett på den idag..)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...