22 augusti 2006

Slött..



..har jag..
Svettigt också, har hållit på och städat wc:n den senaste halvtimmen. Riktigt ordentligt alltså! Nu är det rent och skinande!

Skulle träffa Nina idag, men hon hade glömt att hon skulle jobba.. tråkigt, för jag hade sett fram emot det!

Jag har också en tvättmaskin igång, och tänkte att jag skulle dammsuga lite också! Dammsugaren har stått framme i snart två veckor för att användas nämligen...

Så det blev en städdag!

Egentligen borde jag sticka till stan för att köpa krukor, blommor och mull, för jag hade tänkt att vi skulle plantera blommor på jobbet imorgon. Men vet inte nu om jag orkar det.. ska fixa något ätbart så får jag se hur det känns sen!

Idag fick vi fotona från bröllopet, som foton alltså! Det är nog helt annat att se dom på som foton och inte bara på datorn! En massa bilder var det, måste gå till posten och hämta dom!

Imorgon kommer Peter! Han har föresten födelsedag idag, och fyller 28 år! Vi skall åka och hämta bilen och passa på att gå till Bauhaus och Mylly samtidigt. Sen ska vi fira hans födelsedag!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...