18 februari 2007

Kokosbollar och eurovision

Halloj!
Min favorit vann i finlands uttagning till eurovisionen igår! Hanna Pakarinen! Humane var också en favorit, men Hanna var nog bäst!
Maria kom igår och hälsade på och stannade över natten. Så vi åt god mat och tittade på eurovisionen tillsammans! Idag har vi lagat kokosbollar och nu mår jag illa.. men det var nog helt superlängesen som jag åt kokosbollar sist!
Pappa kommer o hälsar på på tisdag-torsdag, o då ska vi lite börja riva i vårt badrum, också sen då Peter kommer hem! Så det är planen för hans nästa lediga vecka. Jag väntar så på att få det gjort nu! Men Ari, min kollegas man, han sa att han kan börja ren inom några veckor, och det sa han förra veckan, så snaaaaaaaaaaaart! Nu ska ja prata med Petra alias abigent 007 på messenger!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...