06 mars 2007

Badrumsrenovering

Snart börjar det..
Äntligen sätter vi igång med badrumsrenoveringen! Efter många timmar av planerande, material anskaffning och funderingar på hurudant badkar vi egentligen vill ha, så närmar sig äntligen den dagen då vi får börja på riktigt!

Peter kommer hem imorgon, och sen ska vi riva hela veckoslutet! Sami och Emil kommer också o hjälper! På måndag, den 12.3 kommer "gubbarna" och börjar fixa! Jag väntar såå på att ha ett fräscht badrum att husera i! Hoppas bara att det inte tar allt för länge och blir allt för dyrt.. hade en mardröm om det nämligen..

Borde gå och handla lite.. SÅ det finns nåt i kylen då Peter kommer hem också.. Jag brukar vara lite dåligt på det..

Annars har jag haft en hel del att fundera på, mycke nytt på jobbet o annars också i mitt liv..

Sims (Kauppa auki) blev inköpt på fredag (inför en ensam helg) så har startat företag o allt möjligt.. Och våren är på väg! Igår iallafall kändes det rikgtigt vårigt! Men idag snöar det.. blä! Men Peter kommer hem imorgon, och det är huvudsaken! Skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller också på att renovera badrum och har en liten blogg om det: http://smpl.se/bath

Du kan vinna ett bad i det nya badrummet om du skickar in det bästa renoveringstipset!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...