01 maj 2007

Klara vappen!

Äh, bilderna kom lite i fel ordning, orkar inte fixa.. Här är iallafall bilder på köket före och efter, badrummet för nån vecka sedan, och lite vappen!



Nu är vappen avklarad! (en tid sen jag skrev här senast annars..)
Vi (jag, syster yster, n, m och m var till Vårdberget, sen hos m.t och sen var vi till Torres o äta. Jätte god pepparbiff åt jag! yster och jag åkte hem med 23.20 bussen (den sista typ) en massa irriterande fjortisar på bussen, och en arg chaufför..kul!
Idag, har vi varit på picnic till Vårdberget! De hade lovat så kallt, men ändå blev det vackert väder
!




Renovering då?
Vi fick fuktspärr på golvet igår! Så snaaaart blir det klart! Kanske vi kan duscha om en vecka! Jag hoppas det, för snart är det två månader sedan vi började. Det har inte hänt något på så länge nu, för att vi har måsta vänta på att cementen ska torka.. Sätter in en bild på hur det ser ut nu (eller innan fuktspärren) och också på vårt kök, då vi äntligen fick diskhon och arbetsytan bytta då Peter var hemma senast!

1 kommentar:

Vi sa...

Hej!
Va roligt att du tyckte om min blogg, fortsätt gärna att kika in.
Färgen jag valt till pallen är Jotun Lady Panel silkesmatt glans 15, har blivit rekommenderad den av en tjej som arbetar med att måla om möbler och den är verkligen toppen snygg. Blir en härlig vacker yta och dessutom syns inte penseldragen i den.
//Annica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...