29 november 2007

Förkyld.. blä

En dag hann jag vara ledig, och nu sitter jag hemma i förkylning.. suck. Nå, tur att jag är ledig iallafall, och inte behöver ordna ledigt från jobbet, men ändå lite tråkigt.. Jag skulle träffa Mia idag, och gå på kaffe, men det blir nu uppskjutet.

Imorgon ska vi gå och "hälsa på myggan", som Peter beskrev det. Alltså gå till rådgivningen. Han berätta att han hade drömt i natt att myggan fötts. Den hade varit ca 20 cm, jätte söt och så kunde den prata. Och fråga av Peter att: "är det du som är min pappa"? Vad fint!

Så hade vi ju tänkt åka till Ikea imorgon också. Hoppas att jag är på benen då bara. Men eftersom jag nu har tagit det så lugnt idag, så månne jag inte ska orka med det. På lördag är det lillajul! Vi har köpt hem lite julmat faktiskt, och ska fira lillajul i lugn och ro.

Källardörren kom idag! Äntligen! Ari är här nu och sätter den på plats! På måndag kommer han och fixar de sista kaklen, kring dörren alltså. Skönt att äntligen få bort den där dragiga dörren. Lägger upp en bild sen då det är klart, eller halvklart.

Nu ska jag göra någonting så intelligent som att spela Sims! Men sånt får man göra med gott samvete då man är sjuk!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...