08 maj 2008

Gårdagens loppisfärd

Igår tog vi oss en tur till Waarin Kammari som planerat. Lite besviken blev jag nog.. Vet inte varför egentligen. Kanske för att jag så länge väntat på att åka dit, och hade väntat mig att hitta mera fina gamla grejer. Nog fanns det fina saker alltid! Men ganska dyrt nog.. En docksäng och en emaljmugg (har typ börjat samlat på sådana mitt i allt..) hittade jag iallafall. Jo, Max ska få en docksäng fast han är en pojke! Vit ska den målas konstigt nog.. Ett trädgårdsmöblemang i gjutjärn skulle jag gärna ha köpt samt en utdragbar säng till Max då han blir lite större, men de var nog så himla dyra..



Platsen är väldigt idyllisk!


En av ladorna som loppisen ligger i


Precis intill ligger ett stall! En fin häst fick komma med på bild!

Nu är vi ensamma igen jag och Max. Får se vad vi hittar på!

7 kommentarer:

Mjuka sa...

Åh, jag blir helt prillig, vill också till loppis. Är hemma med sjuka barn.
kramar Malin

Gårdsromantik sa...

Trist att det var så dyrt - loppis skall ju vara billigt. Det var nog lite mer åt antikaffärshållet.

Kram Maud

Nettan sa...

Loppis ka ju helst INTE va dyrt, det blir lixom inte rätta känslan & gå & handla då...=0(.
Klart Max ska ha en docksäng !
Hade min pojk med & ett kök =0).
Ska försöka fixa kakformar till dig på Lördag, då loppiset har öppet, så till veckan kommer du & ha dom =0)
Kram Nettan

Anonym sa...

Mysigt med loppis! Va roligt att du vill vara med på temaveckan! Spännande! Kram Karin

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad härligt med en docksäng till Max. Mina killar fick ärva storasyrrans och den har det lekts en hel del med genom åren!

Trist när loppisar blir för dyra! Där ska man ju fynda!!!

Kram Annica

karofina sa...

ja så fort våren kommer blir man loppissugen igen. alltid likadant varje år. tur att man har några rejäla loppisar här i närheten :)
hoppas du haft en solig dag!
kram karro!

Stina sa...

Mysigt med loppis. Kramis:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...