14 januari 2010

Svartvitt

IMG_3304   IMG_3280  IMG_3273  IMG_3292

Max och jag lekte med kameran. Roligt! Vill så gärna fotografera och lära mig mera.. Speciellt mycket inredning kan jag inte bjuda på.. men lusten och energin börjar komma tillbaka i takt med ljuset!  Bilderna ovan visar en vinkel från vårt vardagsrum som jag tror att jag inte visat här tidigare.

Väntar så otroligt mycket på våren! En sådan vinter vi har! Men bättre med snö och kallt än slaskigt och grått. Fast vi har haft vattenrör frysta, vilket ju inte var lika kul.. Och tyvärr-ingen tävling/utlottning ännu.. Måste ju hinna göra något fint pris först..

Livet just nu:

  • Funderar mycket på olika saker
  • Håller på att lära mig sticka sockor
  • Golvläggning i källaren på gång! Väntar bara på att få börja inreda!
  • Om fyra dagar blir Max 2 år! Vart har åren gått!

Jag hinner och orkar varken blogga eller besöka så många bloggar just nu, tyvärr. Men jag försöker att inte stressa över det..

Ha en bra inkommande helg och ta hand om er!

Kram, Lotta

8 kommentarer:

Anna-Paulina sa...

Fina svartvita kort! Du har en award att hämta hos mig!

cinah sa...

Gud vilka vackra kort!!Så snyggt med svartvita =)
Tack för de snygga namnlapparna =) Längtar tills jag är klar med nästa väska så kommer en bild med min namntag oxå =)
Varma kramar till dig vännen..

Chubby Chieque sa...

Hej lilla goa Lotta,

Jodå! kul att leka ibland spec med lille mannen i famnen. Ha är verkligen en söting ska du veta.

Hmmm... mycket på gång i skallen på dig, vännen. Ta det lugnt!

Just nu, jag dvalar med projekten. VI har precis målat trappan vit till källaren och lilla vardagsrummet står i kö att inreda och vi väntar på Simon och Tomas med deras förslag.

Ja ja...nu ska stryka för dottern min ska bli gudmor imorgon.

Vi hörs Lotta och jag alltid lämnar en goa kramar till alla Ni 3 hemma.

Gratta lille mannen med.

Mwaahh...

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att höra från dig. Ta det lugnt du. Vi finns här när du orkar. Är inte heller så aktiv just nu. Så fina kort på dig och Max, han har blivit så stor. Visst har det varit kallt, men nu hoppas jag att det ska bli mildare.

Kram Ullis

Sussi sa...

Kul att leka med kameran och snygga bilder blev ju resultatet, super läckert i svart vitt!
Men hälsa sonen ett JÄTTE GRATTIS i efterskott på bemärkelsedagen.
Ha det gott Sussi

Skogsdoft & havsbris sa...

Verkligt fina bilder av er två tillsammans, jag gillar svartvitt! Och vad stor Max blivit! Men det är klart, blir man två år är man ju redan en stor herreman! :)
Sticka sockor, der är något jag borde lära mig också... Det vi lärde oss på handarbetstimmarna i lågstadiet någon gång för lääänge sen har av någon konstig anledning fallit i glömska... Kanske för att jag inte har stickat några sockor sen dess...? ;)
Ha en fin vecka! :)

Vita drömmar och choklad sa...

Hej!
Fin blogg du har, har nyss hittat hit och ska kika runt lite mer. Hoppas ni hade det bra på firandet av prinsen.
Kram Milla

StrandviksVillan sa...

Vad ni e söta båda två!!

Visst har man fullt upp i perioder och det tycker jag är jobbigt då man så gärna vill blogga men helt enkelt inte hinner... Så du gör helt rätt i att inte känna stress över bloggen, den finns kvar sen när du har tid! :)

Sköt om er!
kram, Ann-Christine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...