05 augusti 2010

Svartvitt

Inatt blev det blöja. Inatt sov vi. Idag är jag piggare! Blöjan var nog torr i morse, men tror nog att vi får fortsätta med den en tid till, för att få sova bättre på nätterna och undvika olyckor. Skynda långsamt heter det väl..

IMG_8415

Tiden går så fort. Alldeles för fort. Om några år är de här fötterna mycket större. Sitter kanske i soffan då också och tittar koncentrerat på tv, men tror kanske inte att de låter mamma fota dom då..

IMG_8417

Jag skulle vilja ha en vägg med svartvita foton på nära och kära. Svarta ramar mot en vit vägg. Det har jag länge velat ha. Skulle bara vara att samla ihop de där bilderna, och ta lite nya bilder också. Och så samla ihop ramar såklart och hänga upp dem på väggen..

IMG_8419

Min tå börjar kännas bättre. Fick röntgenresultatet idag. Tån är inte bruten. Vilken tur! Men ordentligt stukad var den nog! Och idag kommer också Peter hem! Imorgon ska vi nog ta oss till Ekenäs på något sätt. Nu har jag varit hemma alldeles för länge.. Och så ser jag verkligen fram emot på att få gå på jobb på måndag!

Ha en bra fortsättning på dagen!

Ta gärna en titt på inspiration M bloggen! Har fått nya namnlappar!

Kram, Lotta

2 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Skynda långsamt så skall du se att det ordnar sej till sist :O) Skönt om tån mår bättre!

StrandviksVillan sa...

Vilka mysiga bilder!
Igår var jag så lycklig över att vår Lillebror klarat av sitt första dygn helt torr, han sov tom utan blöja. Han fyller visserligen snart fyra, men har ju lite problem med urinvägarna och blivit opererad flera gånger.
Stressa inte! Tids nog blir Max torr också :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...