01 februari 2012

Storebror–Lillebror (och lite köksinspiration)

965

Sett igår morse i vår säng.

(Bilderna tagna med min telefon – därav den dåliga kvaliteten..)

966

Max har börjat lyfta på Theo. Får se var det här slutar.

979

Den här bilden tog jag igår (också med telefonen) i en av Hansas ingångar. Precis så här skulle jag vilja ha det i köket vid den nya väggen. Smala hyllor som går upp till taket. De ska vara så djupa att så att det ryms tallrikar på dom, men inte djupare, för vill inte behöva flytta på en massa grejer för att få fram det som finns bakom. Sen vill jag ännu ha inbyggda spotlights högst upp i hyllan. Och blåvitt. Jo. Så vill jag.

Håller på och drömmer om mitt kommande större syrum också. Där får det bli turkost och rött. Tänker måla väggarna turkosa och förvaring och möbler får gå i vitt, trä, turkost, trä, prickigt, randigt, färgglatt och inspirerande! Man behöver bara googla på craftroom  eller hobbyrum så får man en hel massa idéer..

Max är i klubben, det är mitt i allt februari och imorgon kommer Peter hem igen. Och det är kallt. Då jag förde Max till klubben hade jag gärna haft slipmaskin. Så hårt satt isen fast på fönsterrutorna..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...