26 februari 2012

Veckan som gått

Det har varit en innehållsrik vecka på många sätt. Vi har kommit långt fram med renoveringen (och jag som inte skulle slipa mera, tänker ändå slipa ett varv med lite finare sandpapper imorgon innan jag behandlar golvet..) Det har fötts en prinsessa i grannlandet, Finland ska skicka en finlandssvensk (igen) till Eurovisionen, Theo har överraskat med två nätter då han sovit 12 timmar i sträck!!! Vi har träffat lite trevliga folk och bebisar och vädret har  varit minst sagt varierande.

Idag var vi ute en stund och åkte Stiga. Jag är ju ingen utemänniska ännu heller. Skulle så gärna vara det. Men det tar emot.. Men vi kom iallafall ut och åkte en stund.

IMG_9011

Och kameran kom med den här gången. Här är vårt hus utifrån förresten. Det var väl en tid sen jag visade det, och kanske jag aldrig har visat det från den här vinkeln heller..

IMG_9025

Theo fick sitta i vagnen och titta på då vi åkte.

IMG_9016

Riktigt så här häftigt gick det nog ändå inte till..

 

IMG_9027

Jee, vad jag tycker att det är roligt! Det var inte så kallt, men blåsten var kall. Sen gick vi in och fick besök av Jenny och Rasmus en stund. Rasmus sökte efter stora “rosvon” i vårt vardagsrum med ett litet förstoringsglas.

IMG_9012

Hoppas ni har en fin kommande vecka!

Kram, Lotta

3 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Härliga bilder! Så mycket som hinner hända under en vecka när man summerar. Kram Kicki

alegni sa...

skönt att höra att jag inte är den enda innemänniskan i världen. vintertid vill jag helst inte gå ut...
fina bilder!
kram

Livingroom sa...

Kul att se huset utifrån. Det var min första gång... ser fint och mysigt ut. Skönt att det var lite fint snöväder dör ute som man kunde vistas i... idag is man ju inte vara ute alls....Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...