08 maj 2012

Prickigt och blått i köket

Nu, då vi ändå håller på att fixa och greja i köket, och jag ändå skulle åka och köpa tyg till en inspiration M beställning, så passade jag på att skaffa vaxduk till köksbordet. Det blev en turkos/blå en och det blev så fräscht! Jag stansande fast den under bordsskivan för annars hade den nog aldrig hållits på plats.. Nu kanske det är lite roligare att torka av bordet efter en måltid.

IMG_0652

Örterna på fönsterbrädet fick större krukor på söndagen och hoppas att dom växer till sig nu och att vi kan använda dom hela sommaren! Dom flyttar nog ut sen!

IMG_0648

Och så har vi blivit med vita stolsdynor. Det är ju jättepraktiskt i en barnfamilj. Men vi har ju  Vanish..

IMG_0625IMG_0622

En extra prick!

Snart ska vi packa ihop oss och åka till Åbo och gå på Folkhälsans familjecafé med Lotta och sen gå och luncha med en gudmor. Tror nog vi inte blir och hänger i stan hela dagen idag, för sen måste jag hem och fortsätta med mina beställningar. Det är en del nu att göra!

Ha en bra dag!

Kram, Lotta

2 kommentarer:

alegni sa...

prickigt är fint!

Annika sa...

Vilken snygg duk i en härlig färg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...