18 maj 2012

Upp och ner

Här är jag/vi mest hela dagarna. Och fort går dom. Och irriterad är jag. Vet inte varför, men är en sån period nu.. Ändå är jag så glad och belåten på nästan alla sätt. Men man kan väl inte vara på topp jämnt.

IMG_0898

Idag har Theo varit gnällig och sovit dåligt. Och så har han ramlat hela tiden. Fullt med blåmärken över allt.. Och då han inte lär sig av sina misstag.. Det här var hans bästa stund idag. Han kastade systematiskt tygbitar över kappsäckarna och hade så roligt så.

Vi har en helg framför oss med mycket trevligt umgänge och sysselsättning. Imorgon ska vi på picknick och på söndag har vi träff med dom kreativa damerna. Och snart har det mitt i allt blivit juni..

Ha en skön helg! (Om nu nån mera ens läser här…)

Kram, Lotta

5 kommentarer:

Kamomilla sa...

Visst läser vi!! :) Folk har blivit snåla med kommentarerna bara. Inte särskilt motiverande..

Livingroom sa...

Nog läser vi jo... Du är såå kreativ, fattar int att du orkar och hinner.Med två små barn ..Stakin T.Det tar en tid att förstå hur det funkkar dethär med att gå. Mina söner har båda två små ärr i sina tinningar efter "lära-sej-gå" periorden. Borde väl ha skaffat en sån där snygg hjälm som finns att få mot knaggligt gående, många fall och blåmärken och hack i hakor och ögonvrår..
Njut av helgen- ni verkar ha en skoj en på kmmande

loppan sa...

ljuvli bild på theo :-) Här e d tidningar som kastas omkring, en efter en tills hela högen e förflyttad. Huh huh.
Prata int om att d just e juni, ja får ångest o angst. D går för FORT!!

Petra sa...

Men Theo då! :D Men det är bra att han kan underhålla sig själv ;)(och jag läser nog hela tiden jag också!)

Petra sa...

Skönt att höra att det inte bara är hos oss som diverse grejer flyger till höger och vänster... Vår lilleman ÄLSKAR sin klädlåda, han kan sitta där hur länge som helst och kasta kläder åt alla håll.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...