19 maj 2012

Washitejp

För en tid sen visste väl knappt någon vad det var för något. Nu är det en trend för alla som gillar att pyssla och syssla. (Nästan iallafall) En tunn japansk dekorationstejp som fastnar på det mesta och går lätt att få bort. Och går att använda till mycket. Har beställt några rullar från Pack it-  Faster Alice och bl.a. dekorerat min hylla i syrummet. Hyllan ska egentligen målas vit, men nu då den varit så här en tid så tycker jag nästan om kombinationen vitt/trä/rött.  Får se.. Men jag borde kanske skruva fast den iallafall..

IMG_0908IMG_0907

Förvarar mina tejprullar i en glasburk. Man vill ju inte gömma dom, då dom är fina i sig.

IMG_0904

Och Theo började dagen ungefär där han slutade den igår..

Ha en skön lördag! Här skiner solen och vi ska på picknick!

Kram, Lotta

2 kommentarer:

Louise sa...

Den tejpen har jag inte testat ännu men som du säger börjar den dyka upp här och var! Skön fortsättning på lördagen!

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Halloj vännen!
Tack för titten inne hos mej :)
Du undrade om jag bor i Ekenäs trakten. Jag bor i Ekenäs :)
Vi skulle kunna komma överens om samåket till bloggträffen. Har du någon mail adress? Mej kontaktar du på e.christides@gmail.com
Ha en bra fortsättning på veckan.
Kram Erica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...