23 maj 2012

I det gröna

Ja, nu har vi verkligen haft härliga dagar! Sånt här väder kan det vara  hela sommaren tycker jag. Är inte alls så förtjust i såna där 30 grader varma dagar.. Det här är perfekt. Jag är ju född utan termostat vet ni..

IMG_1120IMG_1119

Max bjöd in Theo i lekstugan. Det är så roligt att se att dom mera och mera får ut något av varandra.

IMG_1115

Och Theo har fått såna där gulliga knubbiga bebisben.

IMG_1108IMG_1095

Och vi prövar på att låta Max hår växa lite i sommar.

IMG_1093

Och titta, jag fick komma med på bild också. Tog denna bild idag då jag behövde en bild till något som har med inspiration M att göra.. berättar snart..

Imorgon kommer Peter hem igen. En vecka har gått fort. På lördagen ska vi på bröllop och så får vi också träffa Maria och Simon! Härligt!

Nu är det nog dags att gå i säng… barnen väckte mig klockan sex i morse..

Kram, Lotta

4 kommentarer:

alegni sa...

fina bilder på er alla tre! roligt att ni får hem pappsen igen!

Louise sa...

Lyckade personporträtt!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Fina bilder på er alla tre skulle jag precis skriva och så fastnade mina ögon på första kommentaren och då blev jag lite full i skratt:) Men det är ju sant så jag vidhåller det jag tänkte skriva:)

Kram Annica

Livingroom sa...

Ljuvliga somriga bilder på er!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...