04 augusti 2012

Stockholm

Här har det verkligen varit semester! Nu hoppas jag att blogginspirationen ska komma tillbaka så småningom. Här kommer lite bilder från vår Stockholmsresa. Några andra inlägg ligger och väntar..

IMG_2639IMG_2646IMG_2656IMG_2658IMG_2673IMG_2713IMG_2757IMG_2763IMG_2765IMG_2767IMG_2781IMG_2793IMG_2794IMG_2803IMG_2812

Det var en riktigt trevlig resa trots några missöden (ösregn-taxilurade-nackspärr och hemresan bokad till fel dag. Men det mesta ordnade sig..) Nu har Peter ännu semester nästan en vecka och vi ska försöka komma igång med växthuset.. men först måste lekstugstaket lagas och vattentunnan fixas.. Jag skaffade iallafall tomat och gurkfrön färdigt på rea idag. Så man har något att odla sen..

Så hoppas jag också att jag ska få lite städinspiration.. Alltid då hösten börjar smyga sig på så vill jag organisera och ordna. Vi tog en sväng till Ikea idag och köpte nya lådor till barnens rum. Har haft korgar tidigare och dom har råkat ganska illa ut.. Nu är det stadiga lådor med dragkedjor. Inbillar mig att det kanske blir lite mindre dammigt också.. Finns mycket att ordna ännu..

Sådär. Nu har jag bloggat lite. Ha det bra!

Kram, Lotta

1 kommentar:

Livingroom sa...

Vilken trevlig resa ni haft! Fina bilder du tagit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...