22 februari 2013

Miljöombyte

Nu börjar det vara alldeles för länge sen vi varit någonstans.. Senast vi var i Ekenäs var vid nyår, så nu bär det av till landet för en par dagar. Hoppas på fint väder så att vi kan vara ute!

Fast jag tycker att det är jätte roligt att åka iväg någonstans, så blir det alltid lite stressigt (fast jag hur än försöker). Roskisen ska föras, komposten tömmas, allt släckas, blöjorna tvättas, kylskåpet tömmas, disken diskas och helst ska hela huset vara snyggt och fint då man kommer hem igen. (har jag för mig..) Skulle vi vara hemma dessa två dagar så skulle knappast något av detta hända. Men ändå..

IMG_7013  IMG_7010

Dom fina regnbågstulpanerna som jag fick på träffen i söndags börjar vara lite trötta.. Men vackra ändå! Detta är köket just nu.

Ha ett skönt veckoslut! (imorgon kommer ett inlägg jag gjort klart idag att publiceras här på bloggen, så håll utkik! )

Kram, Lotta

1 kommentar:

Petra sa...

Vad mysigt med landet, hälsa mamma å pappa! Och vad vackra tulpanerna är i ert kök, en färgklick tillsammans med apelsinerna :) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...