01 mars 2013

These shoes are made for walking

Ibland gör man fynd och ibland gör man FYND! Dessa skor var ett FYND!

Det var inte alls meningen att vi skulle gå på loppis. Vi skulle bara föra lite grejer till loppis. Men så hade vi Max placerad hos kompis (vilket innebär lite lugnare loppisbesök) och vi var ju ändå där.. Så det blev en snabb tur med några riktiga fynd! Dessa ljuvliga vintageskor i precis passlig storlek kostade endast 6 €. Jag har länge sökt efter ett par i rätt storlek att ha med alla loppisfyndade vintageklänningar och kjolar som jag släpat hem på sistone :-) Här på bilderna har jag bara på mina söndriga jeans, men ni fattar säkert ändå hur snyggt det kommer att vara! Bekväma är dom dessutom!

IMG_7210  IMG_7200IMG_7208IMG_7204  IMG_7206

Hittade några påsar med “lördagsgodis” också, men eftersom det är lördag först imorgon så sparar jag på dom :-)

Ha en skön fredag!

Kram, Lotta

3 kommentarer:

en matsked grejer sa...

Skitsnygga på ren svenska. Blev genast avis :)

Ha en fin helg!

StrandviksVillan sa...

Trevliga skor och dom känns på nåt sätt... bekanta? Kanske mamma haft liknande nån gång ;) För visst är det gamla skor det där?

Tack för din hälsning, det är så kul att man fortfarande har läsare kvar :) Är ju så lätt att bara fastna i IG... Men ibland kikar jag nog in här också.

Trevlig helg!

Nya Anno 1900 sa...

Oj oj oj, vilka läckerbitar!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...