23 augusti 2013

Vintageskål!

Då jag började jobba för två veckor sen så bestämde jag att på fredag eftermiddagar ska vi gå på loppis. Bra sätt att avsluta arbetsveckan tycker jag! Barnen börjar vara ganska väl “loppisuppfostrade” vid det här laget. Det innebär alltså att dom kan bete sig relativt bra då vi går på loppis och att dom också tycker att det är roligt att fynda och hitta något skoj. Dom brukar få någon leksak då dom är med. Annars hade det ju varit väldigt orättvist då jag själv köper “leksaker” till mig själv :-) För två vekcor sen hittade jag bl.a. dessa finfina glas som jag antar att är någon slags gamla champagneglas. Det är iallafall det jag tänker använda dom till vid lämpligt tillfälle :-) Något kantstötta är dom men för 0,50 € styck så stör det inte mig.

 IMG_2228IMG_2230 IMG_2235

Någon loppis blev det inte idag, för det tog jag redan på onsdag den här veckan :-) Men kanske vi premiärprovar glasen idag, vem vet. Det är ju fredag! Och vad SKÖNT med fredag! Hade liksom glömt hur det känns..

Ha en riktigt skön helg!

Kram, Lotta

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...