13 oktober 2013

Just nu

IMG_2741

Just nu är det lite så här:

  • Jag är så nöjd med det mesta så jag nästan inte hinner stressa över att jag inte hinner blogga.. Det mesta flyter på i ganska jämn takt.
  • Jag har ändrat om i syrymmet och börjar äntligen bli nöjd. Dessutom hittar jag mina saker för det mesta..
  • Jag använder kameran oförskämt lite just nu. Har inte ens hunnit göra en oktobermapp på datorn..
  • Jag försöker använda upp en del av mitt tyglager då jag inser att jag har alldeles för mycket. Jag vill återbruka mera i fortsättningen och inte falla för alla fina nya tyger som kommer hela tiden.
  • Jag förundras över hur vacker den här hösten är.
  • Jag skulle vilja planera och plantera och fixa inför nästa vår, men det känns för avlägset för att jag ska kunna få inspiration till det..
  • Jag börjar sakta längta efter julen.
  • Jag väntar på att åka till Umeå vid självständighet. Saknar dom där uppe.
  • Vi har inga större projekt på gång här hemma just nu.
  • Jag har bara några få beställningar
  • ag syr mycket till mig själv.
  • Barnen blir större och självständigare för varje dag som går. Visst bråkar dom/vi en del, men sånt hör väl till.
  • Jag skulle vilja läsa mera.
  • Jag skulle också vilja hinna/orka träna mera…

En skön helg har det varit iallafal och imorgon börjar ännu en ny vecka. Om ni missat informationen om bloggträffen så går det ännu mycket bra att anmäla sig :-)

Ha det bra!

Kram, Lotta

1 kommentar:

Kamomilla sa...

Smyglängtar efter julen jag också.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...