20 september 2014

En ny liten människa!

Den 18.9 föddes en ny liten människa i grannlandet. En liten kusin som jag redan tycker så mycket om fast jag inte får träffa honom ännu på ett tag. Men väntar redan så mycket. Härligt då släkten växer! Bilderna är från i somras då den lilla fina familjen var här på besök. Väntar på att få föreviga den nya lilla på bild också :-)

 

IMG_4686IMG_4729IMG_4689IMG_4742IMG_4747

Skönt med lördag och veckoslut! Började inte så bra med alldeles för tidig väckning för en lördag och ilskna barn och en ilsken trött mamma. Mitt tålamod just nu är borttappat och speciellt Theo är envisare än någonsin.. Därav också lite bloggpaus..

Peter åkte ju också på jobb på tisdagen efter tre veckor hemma, så det tar ju alltid ett tag att få igång vardagen igen. Just nu har jag en ryslig städ- och ordningsväxel på gång. (Även om det inte alltid märks..) Försöker göra mig av med onödiga saker och det går ganska bra faktiskt. Ännu saknar jag inget som åkt ut genom dörren :-)

Ha en skön lördag! Senare idag ska vi ta en tur till Ikea och sen ska vi åka och hälsa på en annan ny liten människa som föddes för några veckor sedan. Mycket bebisar nu :-)

Kram, Lotta

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...