26 juni 2015

Packat

Så har jag packat och grejat igen som om vi skulle bli borta en vecka. Mat för 10 personer är inhandlad och nerpackad. Glasögon beställda. Två maskiner med tvätt tvättade, upphängda. Botat en huvudvärk. (Önskar att jag skulle lära mig att tupplur på soffan till 00.30 allt som oftast innebär huvudvärk hela nästa dag..) Glad att barnens regnkläder blivit och skräpat i bilen, så jag inte behöver packa ner dom iallafall. Ska trots allt bli skönt att komma ut lite.

Listan på vad jag tänkt göra idag är ännu lång, men det får bli tills imorgon då vi kommit hem. Nu åker vi till Heisala och hälsar på kossorna.

IMG_7776

Den fina lampan fick jag annars i födelsedagspresent av mina föräldrar. Den har stått länge på landet, som också bordet till höger, det största av tre bord i en serie. Jag skaffade lampskärmar från Ikea som jag tog lös och satt fast på lampan. Passade inte perfekt men tillräckligt bra.

Nu ska jag skramla ihop oss.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...