25 juni 2015

Långa armar och lite milt våld

Känns lite som att jag skulle behöva gå i ide.. Så trött av tidiga morgnar, trots att det är ljust. Trött i kroppen är jag med efter att ha burit, tejpat och packat plastgrejer i lådor på jobbet idag. Känns som att armarna vuxit några cm.. (Borde kanske försöka lyfta med benen nästa gång så dom också skulle växa lite..)

Men jag är glad och nöjd att jag nu är ledig i fyra dagar. Hoppas på att få sova längre än till 5.30 imorgon.. Ikväll tänker jag ta ett glas vin, tända lite ljus, lyssna på någon lugnt spellista på Spotify.

Idag blev vi också av med vår mossiga mattpiskningsställning. Den bjöd jag ut för en par veckor sedan i en köp och sälj grupp på facebook. Tog inte många minuter innan någon var intresserad och idag var dom och hämtade den. Det är nog alltid lite komiskt med dom här köp och sälj affärerna. Men jag blir alltid lika glad över hur mycket trevliga människor det finns där ute. Ställningen gick ju inte in i deras släpkärra så de fick ta till lite milt våld och fick till slut isär ställningen. Så nu fick vi lite utrymme till på gården. Hoppas dom får den hopbyggd också..

IMG_7753

Så här blev annars min nya datorhörna. Riktigt nöjd hittills. Funderade ett tag idag om jag ändå skulle ta halvmånebordet hit.. Men efter att ha suttit vid datorn vid det en stund så kunde jag konstatera att det är för högt.. Det här är egentligen lite lågt nu men det går ju att höja benen. Känns iallafall lite mera inspirerande det här.

Nu tar jag helg, imorgon ska vi ut på lite äventyr som bl.a involverar en färja, en gammal skola och ett hopplock av glada damer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...