24 juli 2015

Skolstartsgarderob

En resa utan någon syrelaterad shopping är väl inte någon lyckad resa, eller? I Örebro gjorde jag mitt första besök någonsin på Ohlssons tyger. Jag hade den kommande skolstarten i tankarna och skaffade enbart några tyger som jag tror kan passa vår blivande skolpojke. Av stjärntygen har jag redan hunnit sy två långärmade blusar till Max, dom andra ligger ännu och väntar. Är inne i en riktigt syperiod just nu efter en liten paus. Det är ju så roligt!

IMG_8531

Idag har vi varit till trafikstaden i St:Karins och lekparken bredvid. Det är en lekpark där också jag trivs en stund. Vi började med en tur i trafikstaden, som faktiskt är helt gratis. Sen gick vi vidare till parken. T.o.m jag hann med att snurra runt min semesterstela kropp i  muskelträningsapparaterna som också finns där.

Fredagskväll är det visst också. Inga speciella helgplaner har vi, men ganska skönt att ta dagen som den kommer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...