24 oktober 2007

5 veckor..

..kvar på jobbet!
Vet inte hur jag ska hinna med allt som är och känns halvfärdigt. Får göra så gott jag kan bara!
Jag klara inte körprovet första gången.. dumt fel gjorde jag, men nu i fredag 26.10 är det nytt försök, och då ska jag försöka att vara tyst och koncentrera mig! Håller tummarna igen!

Peter for på jobb i morse igen. De här veckorna går ju bara för snabbt! Men den här veckan har vi fått ganska mycket gjort hemma! Peter har fixat igång bastuugnen och igår bada vi första gången! Bastun e ju så stor så man kan ligga där raklång båda två om man så vill! Men jätte mysigt med glaslucka i ugnen! Och nog ska det vara vedbastu nog - mycket bättre och mysigare! Fast jag inte annars är någon bastufantast! Peter byggde också en bänk till bastun igår, blev jättefin!

Så har vi äntligen fått upp lite tavlor i trappan. Av en slump hittade jag några bilder i en tidning på jobbet. Det var en artikel som handlade om drömmar, och där var fyra drömmar illustrerade. Jättefina färger och annorlunda motiv. Lite underliga, men så är ju drömmar oxo!

Dörr till källaren fick fi också beställt från Bauhaus. Blev förstås mycket dyrare än vad vi tänkt, men vad kan man.. en ny dörr måste vi ju få dit!

Nu blev vi hungriga, jag och myggan, ska gå och äta något! Återkommer igen!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...