28 oktober 2007

Körkort och projekt trappa

I förrgår fick jag äntligen mitt körkort! Nu får jag också köra!

Tittade in på en av mina favoritsidor, blir så inspirerad alltid då jag kollar in där! Nå, började fundera på ett av våra projekt som ska bli klart innan bebis anländer: trappan och tamburen.. Är helt hopplös nu, blev lite bättre med tavlorna, men jag vet inte riktigt hur vi ska lösa problemet med batteriet.. det är ju bara så hopplöst fult.. Tips? Det som är klart, är att trappan ska bli vit, golvet ljusgrått, "lådorna" i stolpen målas vita, fönstret få ram runt, och fönsterkarmarna ska förstås målas. En liten gardin skulle också vara fint! Och något fint i mellanfönstret. Ny kapphängare väntar att få ny färg (vit förstås) Och så någon mysig trasmatta kan jag tänka mig.

Det borde bara göras allt det här nu!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...