17 mars 2008

Max första resa


Max och pappa, och första riktiga leendet som fastnat på bild!

Igår åkte vi iväg till Tallin på picknickkryssning med Rosella, Nina, Maria, Max och jag! Vi hade en riktigt trevlig dag! Peter var med oss under sina pauser, och visade stolt upp sin son för sina arbetskamrater! Och så Max fick uppmärksamhet! Undrar om någon alls idag minns att hans mamma också var där.. P.g.a. min ekonomiska situation för tillfället, så tillät jag mig endast köpa en väska som var på 70% rabatt.. Kostade nu bara 10€, och jag behövde faktiskt en ny svart väska!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Kul att resan gick bra, tänkte höra om du sen var på hantverksmässan och hur det i såfall var där? Mitt påskgräs segar, men det har kommit igång i alla fall. Nåja, jag far norrut över påsk så det gör kanske inte så mycket om det inte hinner bli frodigt före...
Ha det bra!

På min gatan i stan sa...

Härligt med rabatt!!! :-)

Glad Påsk!!!

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...