10 mars 2010

Lycka!

Vet att det är onsdag redan, men har inte haft tid att publicera ett inlägg jag gjorde på söndag.. Så det kommer nu istället!

En lyckad och innehållsrik helg!

IMG_3866

Träffa fina vänner!

IMG_3868

    Promenad på isen med marssolen värmandes i ansiktet!

IMG_3867

    Ett lyckat loppisbesök!

IMG_3865

Ensam ut och äta med älsklingen, om det så “bara” är pizza.. och på bio med goda vänner också om filmen inte är så bra..

Det var helgen som gick! Har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn. Och nu är det redan onsdag.. Men härligt med våren som äntligen är på väg! Nu får man bara hoppas att den där snön de lovat inte kommer..

Bilderna i dagens inlägg är väldigt vintriga, några veckor gamla, och motsvarar inte alls det jag ser där ute. Även om vi har väldigt mycket snö på gården.. Inne i Åbo är det nästan snötomt på sina ställen. Härligt!

Imorgon åker Peter på jobb igen, de här veckorna går så fort! Under veckan har vi varit i Ekenäs, Peter har fixat Max klädskåp så att där nu finns plats för både kläder att hänga och så finns där några hyllor. Nu skulle det vara min uppgift att måla det åtminstone invändigt.. får se om jag orkar.. Om jag gör det så kommer det nog en bild så småningom..

Så var det kvinnodag och jag blev bjuden på god mat, skumvin och blommor! Lycka det med!

Hoppas ni också känner er lyckliga! Imorgon börjar min ensamma vecka, vilket också brukar innebära mera sömnad, fix och datortid.

Ha det bra!

Kram, Lotta

3 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Visst får man mycket annat gjort när man inte sitter och bloggar...
Fast ändå kan man ju inte låta bli, måste ha en liten dos då och då, hihi!

Louise sa...

Roligt med nytt inägg från dig! Ha en bra fortsättning på veckan!

http://cias-75.blogspot.com/ sa...

Vilka härliga foton. Tack för besöket i min blogg.
Din blogg är en av dem jag kollar runt i och din är bland favoriterna som jag följer. Därför vill jag ge dig en Award, som du kan hämta i min blogg var jag länkat till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...