14 november 2010

Farsdag

Inte har det ju blivit något bättre på bloggfronten här inte.. Har en del idéer i huvudet, men då det är så fruktansvärt mörkt så hinner jag aldrig ta foton på det jag vill i dagsljus.. Och då det är dagsljus och jag är hemma så är det för det mesta en hel del leksaker och annat stök överallt så att det inte blir speciellt trevligt..

Medan jag satt här och tyckte synd om mig själv så skuffade jag lite leksaker och dammsugare åt sidan, tog på mig de fina sockorna jag köpt av Kamomilla och insåg att jag på en bild kan visa tre nya fina vita grejer! Sockorna, ett nytt fårskinn och en virkad filt från en loppis. Och att det är lite mysigbelysning passar väl bara ihop med de tre sakerna.. Bara en kopp te som fattas..

IMG_9753

T.o.m. mormors gamla matta fick komma med som jag tänkt blogga om så länge!

IMG_9754

Idag är det farsdag, men det är också en pappa som fattas.. Vi for till Ekenäs igår och övernattade där, så lite farsdagsfirande blev det nog. Och grattis till pappan än en gång! En riktig myshelg har det varit och jag har vilat så som jag inte vilat på länge! Men sen åkte Peter iväg till Helsingfors för att titta på Bullet for my valentine med en kompis. Sånt måste man ju får göra på farsdag :) Han lär väl dimpa ner bredvid mig någongång i natt..

Nu måste jag nog gå och stoppa någonting i magen.. Och titta en stund på tv..

Ha det bra i höstmörkret!

Kram, Lotta

1 kommentar:

Petra sa...

Vilka mysmysiga sockor! Vill ha! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...