11 januari 2012

Eko-ja tack!

Från ett till annat. (orkar inte tjata om värmesystem idag..)

Jag är med i två bokklubbar. Vanligtvis brukar jag avbeställa böckerna eller skicka tillbaka dom om jag har missat avbeställningsdatumet.. (alltid lika pinsamt tycker jag..) Men den här får nog komma. Främst för att där står EKO med stora bokstäver. Då tänds liksom en lampa i min hjärna. Men sen kan det ju vara en trevlig bok, sen någon gång då man kanske skulle orka och hinna sticka och virka lite också.. Kan ju också vara bra (eller trevligt) med lite kunskap om ekologiska garn.

image

(dessutom får den mig att tänka på DYMO. Det gillar jag också)

Max är i klubben nu. Första gången på en månad.. Han missade en par gånger då vi var på resa i november, och i december glömde vi bort en par gånger.. Men nu är vi på gång igen! Nästa gång det är klubb är det hans födelsedag dessutom. Tänk att han blir fyra redan..

Efter lite funderande fram och tillbaka kom vi fram till att vi nog säger upp parkplatsen. Max hade inte varit där på en månad p.g.a. olika orsaker. Dels vädret. Har varit så vått och grått. Dels för att han inte varit så där dunderförtjust i att vara där. Dels för att vi måste åka ca 30 km för att komma dit och tillbaka. (Jo, vet att det inte är någon himla lång väg, men ändå..) Och så blir det lite fel med Theos sovtid också. Så jag hoppas att vi inte gjort fel beslut. Parken kostade ju inte mera än 15€/månad, men tänker ändå att vi nu vintertid kan underhålla oss med annat.

Och så ska jag ännu klargöra Theos kurvor och rådgivningen. Vi har alltså en riktigt okej rådgivningstant som inte alls på något sätt tyckt att det varit något speciellt dåligt med Theos kurva. Men det hör väl till att de måste säga till.. sen förstod jag också att det är på väg några nya kurvor.. Men vi struntar i dom nu!

Kram, Lotta

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...