02 februari 2012

En ny dörr öppnas..

..när ett fönster stängs. Eller hur  var det.. Hoppas nu att det öppnas lite nya dörrar nu och att vi får systemet fixat imorgon. Skulle verkligen vara på tiden nu..

IMG_8244

Här har ni iallafall vår nya dörr som jag inte har visat tidigare. Lister fattas ännu. Lite synd att vi inte nu får testa om den är bra eller inte (håller värme) då vi inte har någon värme i tamburen. Där är så sjuhelsikes kallt just nu.. Visst är tulpanerna vackra? Köpte nya idag..

IMG_8245

Här står också en dörr och lutar som vi ska ha mellan vardagsrummet och det nya rummet. Den köpte vi begagnat (via en fb-grupp) av en familj som inte behövde den mera. Snart snart får den sin rätta plats..

Vi åkte i kölden och hämtade Peter, handlade och var hem och vända. Sen åkte jag iväg med Max till jumppan. Egentligen skulle det ha varit skrinning på programmet idag, men alla föräldrar var överens om att vi är inne istället. Men något jag inte visste var att det tydligen är så att föräldrarna ska vara med en gång i månaden. Så jag fick snällt bli där och kasta bollar och leka följa John. Och det var riktigt  roligt faktiskt!

Nu ska jag gå och röja undan lite i källaren så att gubbarna slipper fram där imorgon.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...