29 mars 2012

Knappar och avfärd

Nu ska vi snart åka iväg. Bilen är fullpackad med grejer, men den här gången lämnar vi en stor del i Umeå. Vilket  betyder att vi får plats med en del uppköp.. Då det är så brukar man sällan hitta någonting man vill ha.. Men en vit brandsläckare ska vi köpa från Rusta iallafall.. Vi har ingen och eftersom man ju borde ha en så kan man lika gärna ha en vit.. Den ska få stå i källartrappan och diskutera med brandfilten. Månne vi nu inte hittar någonting annat roligt också. Loppis ska vi också gå på nämligen..

IMG_9538

Under förra helgens Ekenäsbesök blev jag med lite knappar. Mamma satt och sorterade och dom här fina askarna med fint innehåll fick jag med mig hem. Jag använder inte så mycket knappar då jag syr, men tycker om att ha dom och plocka med dom ibland.

IMG_9537IMG_9535IMG_9532IMG_9534

Som godis!

Nu ska vi åka iväg! Kommer att ha datorn med mig, och hoppas på att hinna uppdatera något tag.

Ha det bra!

Kram, Lotta

2 kommentarer:

Louise sa...

Trevlig resa !

alegni sa...

hoppas ni får en trevlig resa... och hoppas båten avgår i dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...