23 mars 2012

Undrens tid är inte förbi..

Håll i er nu, men jag har varit i parken!

ben

Här är beviset! Skorna håller dessutom riktigt bra. Dom köpte jag före julen på Anttila på rea. Kanske inte världens snyggaste, men har  varit varma under vintern och nu håller dom det här slasket.

gungahink

Man kan ju låtsas att man är på stranden..

max

Vi kom alltså till Ekenäs igår och tog en sväng via Emmaus. Lyckades fort fylla en påse med det ena och det andra. Det blev bl.a. kläder till både mig, Max och Theo. En gul virkad påskig duk som jag tänkte sy på en dyna. Någon gång. Och en fin vagnprydnad.

Nu har vi alltså varit ute på förmiddagen och snart ska det bli lunch. Sen ska vi iväg och träffa en ny bebis för oss. Ikväll blir det väl lite fredagsmysigt med mormor och morfar. Imorgon ska vi ta en tur till landet och hämta mina pelargoner, gå lite på loppis (igen) och sen ska vi åka hem igen med en extra viktig person i bilen!

Och solen bara skiner!

Ha en bra fredag! Nu har Theo hittat knäckebrödsburken så måste nog ta och avsluta här....


Kram, Lotta

2 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Lotta
Varma skor e fint :)
å missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Förra veckan var det 110 fina bloggar .
Det är kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
HÅkan

Katta sa...

Hej vännen! Länge sen jag kikade in nu men så söt din lille Theo är och Max förståss :) Älskar den svarta åsnan Max målat, superfin! Kram Katta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...